Enter Your Slogan Here: Lorem Ipsum Semblar un Simplificat Quam un Skeptic!

nedjelja, 3. prosinca 2017.

DECKO I JA SMO POCELI ZAJEDNO TRENIRATI KAKO BI DOVELI TIJELO…


Pocela sam trenirati s deckom kako bi dovela tijelo do boljeg izgleda a poboljsala i zdravlje jer smo se oboje bili dosta udebljali i pocelo je ruzno izgledati.

Redovno smo isli na treninge i primjenjivali jednu dijetu,i nakon 2 mjeseca na njegovom tijelu se vidio veliku napredak jer je dosta nabacio misicne mase.

Ali muskarac ne bi bio muskarac kada ne bi nesto zafrkao,tako je momgku poraslo sampouzdanje nasao je novu djeovjku a mene je sutnuo jer ja nisam bas nesto puno napredovala i dalje sma bila buca.

Ali to me naljutilo i dosta sam pojacala trening i za 7-8 mjeseci dovela sam svoju liniju do savrsenstva,tada sam nasla novog decka koji je bilo milion puta zgodniji od njega.

Kada me on vidio nije mogao vjerovati kako izgledam i odmah mi se poceo javljati kao da bi mogli nastaviti gdje smo stali jer je on shvatio ipak da samo mene voli blablabla..

Ali naravno nisam htjela,a on je sada propao i izgleda kao svinja sav zapusten.

0 komentari:

Objavi komentar