Enter Your Slogan Here: Lorem Ipsum Semblar un Simplificat Quam un Skeptic!

srijeda, 29. studenoga 2017.

VARAO ME SA NEKOM KLINKOM..



Zivot mi se zgadio jer je muz cijelo vrijeme pravio budalu od mene. Zaposlio se u nekoj novoj firmi i nakon nekih 20 dana poceo je raditi trecu smjenu,bilo mi je cudno jer do sada nije radio al nisam ga nista puno pitala o tome. Ali mi je zanimljivo zasto je uvijek nosio kesu sa cistim stvarima pa sam pocela razmisljati o tome da me vara. Kako me ta sumnja sve vise obuzimala odlucila sam jednu noc da gra pratim,kada je krenuo pozvala sma taksi i isla za njim. Dosao je do jedne zgrade iz koje je izasla neka pa slobodno mogu reci djevojcica od 17-18 godina poljubili su se krenuli dalje. Znala sam da me kurvar vara djubre jedno kojem sam cijeli zviot posvetila a on mi tako vratio. Uopste nisam dalje isla za njim samo sam se vratila kuci,izbacila sve njegove stvari vani i poslala mu poruku da se vis ene vraca. SUtra cu otici pokrenuti razvod!!

0 komentari:

Objavi komentar